Match

Heej! Jag vet jag har inte skrivit på en veck, men det finns faktiskt en andledning! Tänkte skriva mer om det när jag har tid, vilket jag inte har nu. Ska äta och börja fixa mig till matchen som jag är kallad till idag. Då får man träffa en massa underbara människor jag saknar, t.ex. Lisa och Elin! ♥ Ska bli så himla kul att få spela fotboll igen! Har inte gjort det på ett tag...
och igår var jag med bästa Tuva hos mig. Hon målade mina naglar och flummade sönder. Det tog runt 3-4 timmar. Sedan gick vi ut, pratade och gungade. Sedan åt vi middag och vi var inne på datan lite. Sedan flummade vi mera och vid tio så gick Tuva hem. Jag älskar dig något otroligt! Du är bäst. Kan verkligen vara mig själv och prata om allt med dig. BÄSTAVÄN ♥

Jaja, nu ska jag göra det jag sa att jag skulle göra...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0