Magduuris

Förlåt för min SUGIGA uppdatering! Men jag har varit på landet och underbara Magda var med!! Vi har haft det så himla sköönt. Vi har snackar a looooooooooot, köpt glass, badat, solat, läst MYCKET, spelat kort, FOTAAATTT, Haft PHOTOSHOOOOT (bilder kommer), nästan sovit under bar himmel och en massa meer! Vi har verkligen chillat sönder och det har varit så himla skönt, verkligen!!
vi kom hem idag och sedna har jag läst (har läst ut Awakened och läser nu Harry Potter and the Philosopher's Stone) och varit inne på datan. Snacka om att det har hänt mycket överallt! Sedan laddade jag ner lite mer låtar i iPoden.
Ska kanske kolla på film med mamma och pappa snart, vi får se. Jag kommer nu att vara hemma ganska länge. Ska se till att träffa många kompisar, men inte minst med Lina, Agnes och Julia! Måste träffa allihopa snart!

jaja, nu måste jag slita mig!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0