Kräftfiske!

Hemma från träningen, kom hem för ett bra tag sen!
Men direkt efter träningen så gick vi ner till Järla sjön för att lägga i kräftburar!
Så i morgon bitti ska vi ta upp dem, egentligen lägger man ut burarna vid 16.00 och tar upp dem vid typ 23.00 och sen låter man dem ligga över natten eller om man satsar kan man ju alltid gå upp vid 05.00 eller så, haha!
Men ska i alla fall up vid 06.15.
Det var egentligen inte tänkt att vi skulle fiska i dag men jag och pappa såg några med åror som gick ner till sjön i dag eftermiddag.
Just det är kräfrfiske i dag!/Pappa
Nejj det kan vi inte missa, kan vi inte fiska??/Jag
Ja, men efter träningen/Pappa

Bilen stod utanför vårat hus, haha!
I morgon tror jag att jag ska vara med Matilda, får se i morgon hur det blir!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0