JÄRLA IF FK

Har precis spelat match, det gick väl sådär för mig, första halvlek var jag back och gjorde lite missar...♥
Men andra halvlek så gick det bättre då jag fick spela, back, offensiv mitt ooch defenstiv mitt.
Vi mötte ju Vendelsö, riktigt bra lag, men vi gjorde en andra bra halvlek, matchen slutade 3-2 till dem.           
Jag fick också göra ett mål, så det kändes ju också kul. Carro gjorde det andra målet, men nu har jag typ ätit mellis och tittar på TV, grymt trött, i morgon blir det skolfoto, hoppas det man blir bra då...

Bilden är tagen i Fredags tror jag..? (inte för att ni bryr er direkt)
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

sötis! ps: skiiit snygg mål bebis! <3

2011-08-28 @ 16:57:27
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0