jaja, vi kommer SÄKERT hinna...


På 10 minuter ska vi hinna byta om och ta oss från gympasalen till klassrummet!
Kan lova att jag minst kommer komma 10 minuetr försent om vi bara kommer få 10 minuter på oss!
I början av höst terminen är vi ju också tvungen att ta oss från Skuru IP.
Smart tänkt av lärarna!
Vi klagade lixom förra året för at vi fick för lite tid att byta om på, och då hade vi ändå 20 minuter!
aja, är väl ganska nöjd med schemat om man inte tänker på det!
Slutar 13.10 på Fredagar! Sjukt najs!
Men tyvärr så har vi en håltimme som är ganska låång...

40 minuter!
Även min längsta dag till 15.10....-.-'

Jag och Emmy hade det skit bra! Älskar den tjejen, verkligen!
Men vi spelade ganska mycket cod, hehe, tiden bara far i väg!
Må säga att vi var GRYMA! ( nu säger jag inte bara så för att jag önska att vi va det, men vi va det!)
kanske överdrev liite, men bra var vi i alla fall!
Emmy behövde ju gå hem så pass tidigt eftersom hon hade träning, som börja om 1 timme typ, min börjar om 2 timmar! :)
Känner att det blir lite k varning nu.
Satt...
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0