Jag vet inte var jag har dig?

I kväll var jag på kräftskiva som jag skrev, men när jag Mirre och Rasmus kom hem så tittade vi på en film som gick på TV, kommer tyvärr inte i håg vad den hette, men bra var den i alla fall.
Nu sitter jag och tittar på Friidrott, faktiskt fett kul att titta på!
I morgon så ska jag typ bara spela match, hinner typ inte med något annat? Helgerna går veerrkligen för fort!
Lite sjukt att vi hade sommarlov för 1 vecka sedan..
Men ska sova tidigt i dag tror jag?

bild från 6.an!
Ska väl hitta på nåt roligt nu, så.. dags att avsluta.
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan! :)

följa varandra via bloglovin? :)

puss

2011-08-27 @ 23:15:49
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0