it's not gonna change for a while...

förlåt för mitt usla bloggande! Märkte att jag senast bloggade i söndags.... Och då var jag hemma hos Julia och vi spelade Pokémon och pratade maaassa! Och flummade lite..
Men som sagt, jag träffade Lina i måndags. Vi hade det supermysigt hemma hos mig. Vi pratade, spelade gitarr och ritade av varandra. Vi hade mycket roligt! Sedan på kvällen var det träning.
Tisdags stack jag iväg till mormor och morfars kolonilott med syrran igen. Vi åt lunch där och sedan åkte vi hem. Det var väldigt mysigt. Träning på kvällen.
Onsdags var det GRÖNAN med MAGDA och YLVA!!! Det var superkul! Åkte alla "stora" grejer; insane, extreme, jetline, twister, kvasten och vilda musen + Lustiga huset; förutom Frittfall. Det regnade nästan hela tiden, men det var ganska bra, för köerna var jättekorta, förutom till twister! Men sedan började det åska och då stängde de alla roliga, så då gick vi och åkte till Chokladfabriken (ett fik vid Tjärhovsplan) och drack varm vit choklad. Mycket mysigt! Sedan åkte Magda hem och vi hem. Jag stack sedan till Ylva och vi tittade på Harry Potter and the Goblet of Fire.
Idag åkte jag och Ylva hem till Magda och vi pratade, var med hennes två katter Selma (2år) och Chilli (14veckor), åt lunch, tittade på Lejonkungen II och även en annan film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Sedan åkte jag hem. Hemma nu har jag i princip läst och packat lite grejor.
Det var min vecka! Och som sagt, förlåt för mitt usla bloggande! Och grejen är att det kommer itne att bli bättre på ett tag........

Men nu ska jag hoppa in i duschen,

PUSS



P.S. Lisa, du ska inte tycka att du slutar sent........ Min senaste dag är 16:20!!!!!!!!!!! och min tidigaste är 14:05. + två cp-luncher som är 10:30. Var glad.
Din nya profilbild är UNDERBAAAAAAAAAAAAAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0