HöÖst !


Lite fler höst kläder, vita tröjan till vänster kanske också ska in handlas.
Var inne på Bik Bok i dag, men såg inte tröjan till vänster tyvärr.
Först vare ju skola vid 1. Träffade alla härliga männsikor igen också!
4 nya i vår klass var det också, och även 3 som slutat. 
Philip,Fanny,Sofia och Gabriel var det!
Sen nu så slutade Arthur, Jetsada och Erik :(
 Efter skolan så åkte jag Jessica och Elin till forum, dem åt Sushi där och jag tog en cola, hade redan ätit lunch typ?
Men sen träffade vi också Nathalie, Jessica och Elins kompis, då var vi med henne, tills jag skulle hem och åka mot träning, men Jessica och dem åkte hem till henne.
Nu så ska jag spela kort med Mamma och Pappa :)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0