homework

yes, pluggar just nu, Matilda var också här och så gjorde vi våran musik läxa + lite spanska, men nu håller jag på att leta efter svåra ord i engelska boken, man ska hitta 10 och jag har hittat 1 braa... för er som undrade vilket ord det var, så var det desolate, som betyder ödslig.
Men vet ni?!!
Nu har jag likadan tröjan som hälften av alla andra, haha, nej men snygg är den ju, och blev fett glad att den fanns i min sorlek när mamma köpte den, och ja det är pippi tröjan/fiskar tröjan.

Den till vänster!
Tog ju skolfoto i dag, hoppas på att jag blev bra aja vet ju inte något än, sne lämnade jag in min skol data i dag också eftersom den hade börjat gå sönder, men jag kanske kommer ha fått tillbaks den på Fredag, så det skulle ju vara bra!
nu ska jag sluta skriva om allt KKK..
Träning i kväll också, så nu ska jag bara hitta några ord till sen måste jag byta om.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0