Grattis Morfar!

I dag fyller morfar år så grattis till han!
Han var är vid 11 och så åt vi kladdkaka och melon, sen skulle han vidare till min moster och mina kusiner.
Men vaknade med vääärldens halsont. Att det aldrig kan gå över..?
Har vart halvt sjuk sen Dalecarlia? Nästan 3 veckor eller nåt sånt va? Seegt som tusan!
Helle frågade om vi skulle göra något i dag, men kände att jag ville ta det lungt efter alla dagar hemifrån och eftersom jag inte är på topp!
Ska bli riktigt skönt att bara vara med familjen i dag, vi ska även vindsurfa i dag när pappa kommer hem :)
freeedaaag häärligt!(eller det spelar ju inte så stor roll för mig, eftersom att vi ändå har sommarlov haha)
byeee!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0