fre-lör

Igår var jag med underbara Elin efter skolan! Vi hade det supermysigt hemma hos henne, åt mellis, snackade masssoor, hoppade studsmatta och pratade mera. Älskar dig Elin!
Idag har jag jobbat på Bellmansstafetten med klassen. Det var väldigt roligt faktiskt! Vi jobbade men också flummade mycket. Didrik kärde mig på en grej, hahah Det var superkul! Sedan hemma har jag gjort engelskaläxan (halva bara) och just un håller jag på att baka bröd. Vi ska ha prov på det i hemkunskapen, så det är bra att övar lite ;)

nu ska pappa få datan...

PUSS


Bild från min och Magdas photoshoot på mitt landställe :3

Kommentarer
Postat av: Sofia

snyygo! <3

2011-08-28 @ 17:00:01
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0