Fotboll cup!

LÅÅNGT INLÄGG, SÅ LÄÄÄÄS!
Anledningen till att jag inte bloggat är för att jag vart på fotbollscup!
Vart en av det roligaste cuperna i mitt liv (om maninte räknar med dalecarlia).
Lördagen:
Vi spelade 2 matcher, ganska direkt efter varandra Första vann vi mot Vallentuna andra förlorade vi mot Vendelsö, inte rättvist!
Sen hade vi 4 timmars paus, mellan nästa match!!
Så då badade vi och åt på mac donalds med hela laget! Efter vi ätit på macdonadls var alla proppmätta!
Sen spelade vi sista matchen mot sollentuna, det bästa legt i gruppen, var ju inte bästa maten vi åt, haha.
Men dem vann i alla fall, mitt under matchen så började Anna och Elin H skratta, till slut hade dem fått med sig många från vårat lag, haha, jag garvade! Tror inte ni fattar hur roligt det var! Till slut garav domarn till och med lite...haha! Men efter den matchen så var ändå alla sjuukt glada och skratta efter det som hänt på planen!
Alla i laget var äben tillsammans, brukar kunna bli lite uppdelat i vårat lag...
GRYM DAG!¨
På kvällen sov Eveline hos mig och vi somnade vid 00.00 typ, sjukttrötta efter den dagen!
Söndagen:
Inge speciellt, hade grrym träningsvärk.
Vi spelade första matchen mot rönninge salem och vann den, en mötte vi Järfälla och förlorade, men andra halvlek var vi såå gryyma! Spelade inte så bra, men sista halvlek spelade jag någ som bäst :)
vet inte riktigt vad jag ska göra i morgon, får se då, kanske ska fråga Carro om hon gör något?, ja det gör jag!

JÄRLA IF , världens bäst gäng!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0