F Y R A S T Y C K E N A V M I G

Hellu, haha nje vad fel det blev hade ingen fantai hur jag skulle börja blogg inlägget i dag?
Men i dag så fixade vi aldrig bankkortt blir i morgon i stället innan jag ska träffa Elin W.
Vi gick i alla fall till forum, fick med mig en skjorta hem och ett par jeans. Jeansen var ett måste!
Gillar oftast inte att shoppa när jag måste, gillar bättre att shoppa saker jag bara hittar lite ''spontant'' .
När jag kom hem åt vi Sub way mackor som vi då hade köpt på forum, sen så stickade jag lite och sen rensade vi ur bokhyllan i mitt rum och sedan har jag stickat lite sen dess, haha, när man säger att man stickar låter det som man är en gammal tant. haha, men ja jag tycker faktiskt det är rätt kul, ibland, har bestämt att jag ska sticka en halsduk till vinter, bra att ha mycket tid på sig, hehe. Vi köpte i alla fall garn och det i går.

Fouuur!
Ska sticka lite nu, hahahha!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0