Emmy, jag älskar dig

Tänkte börja inlägget med att säga att jag inte kommer ha tid att blogga lika mycket nu när skolan börjar, ni tänker säkert att man borde hinna mer då? Men det gör jag typ inte....för på jag går upp tidigt gör mig i ordning och sticker till skolan, efter skolan så är jag med nån kompis eller pluggar sen är det också mycket fotboll också, satt jag får inte så mycket tid över.  Menmen ska försöka blogg minst 1 inlägg om dagen, om jag hinner!
Orkar inte berätta om går dagen så nu säger jag bara att jag ska vara med Emmy i dag! Vilket kommer bli hur kul som helst. älskar dig verkligen. Nu så ska jag fixa mig så gör jag antagligen ett till inlägg i kväll om jag har tid!

Kram Lisa


Kommentarer
Postat av: Emmy

Aww love u! <3

2011-08-26 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0