Eliiit

Är hemma från skolan nu, kom hem 13.37, hur eelit är inte det??!
Fick sluta typ 10 minuter tidigare i dag satt det var chill.
Ska göra lite läxor nu, sen äta mellis fett hungrig...
Skolan var hur chill som helst i dag, hade tre lektioner i dag, okej fyra dårå, om man räknar med fotbollen.
På lunchen drog jag, Issa, Hannah och Sofia hem till Sofia, för att hämta lite saker hon hade glömt.
Så då hade vi fett mysigt där :)
Tror inte jag berättat det, men nu har jag och Hannah anmält oss till en konfirmation, aweesome, ser verlkigen fram emot det! Sen när vi har frågat massor av andra så är det bara nej man får. Haha, så än så länge vet jag bara jag och Hannah som ska konfimera oss på typ Äventyr??
NOW STUUDYY!!!

bild från en dag med, Eveline, Matilda,Ebba och Mirre!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0