Ebba Matilda Eveline Maria

Dem flickorna var jag med i dag! Härliga tjejer ♥
Men vi var hemma hos mig och Mirre.
Sen gjorde vi lite mellis för att dra i väg på träning, såå då gick vi alla i väg till träning, Ebba och Matilda var seeegasT!! Haha!
Träningenn var väl ändå helt OK?
Sträckte mig......igen! Gjorde det nämligen förra veckan också, fast myycket värre i dag.
Har match i morgon, men  får se om jag kan vara med, just nu känns det faktiskt rätt bra! ♥
Men under träningen så fick jag och Matilda jogga och köra fys, Matilda hade också sträckt oss, smiiidiga tjejer!!
Nu så ska jag se på Kniven mot strupen!
Fast har redan sätt avsnittet, men ändå kul hehe....

SKOLAVSLUTNINGSDAGEN!!!!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0