Du är någon annan nu.

Inlägget har inget med rubriken att göra!
Jag och Elin hade dte suuper mysigt, vi skulle ju äta Sushi men det var inte öppet, blev macdonalds istället, hade ju ändå mitt macdonalds presentkort så det var väl bar at göra av med, haha, tjooockis!
I morgon ska jag upp vid 9.00 för att mormor kommer vid 11.00, har inte träffat henne på suuper läänge.
Så vi ska åka till stan, jag mamma och Mormor och gå runt i lite affärer och äta lunch där.
Jag och Elin badade förresten i dag också, haha crazyyy!
Blir så deprimerad när jag tänker på att jag bara har lov i 2 veckor till...
hoppas alla haft en bra dag!
nu sås ka jag läsa sen så ska jag sussa, haha mena sova.

här om dagen satt jag ute i soole med calippo och Elsas mode!

Elsas Värld
läste jag när jag var i Italien.
Jag vet jag läste 2.an före 1.an, fail av mig, men innan jag skulle åka till Italien ville jag ha en bok och då såg jag bara Elsas Värld så då fick det bli den, men kan lätt rekomendera båda, men tips läs 1.an före 2.an, haha!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0