Dålig Fantasi På Rubriker Eller Vad?

H E J !
Bloggade inte efter jag kom hem i går, men var för trött.
Skulle egentligen bara träffat Isabelle i går. Men Matilda kom också med.
Vi gick först till forum var där ett tag och titta lite och sen tog en fika. Snacka lite och så.
Men sen gick vi hem till mig och badade, eller jag och Matilda badade i alla fall.
Sen var vi tvungna att gå till tåget, jag Matilda,Sandra,Mirre,Isabelle och Elin åkte tillsammans in till Slussen där vi mötte alla andra. Det var ganska segt att så och jobba där eftersom man stod typ 100 meter i från varandra.
Där jobbade vi från typ halv 7 till halv 9-9?
På vägen hem så träffade vi Azzi och Malin, har inte träffat Azzi på evigeheter, typ sen vi slutade 6.an haha :)
Kom hem vid 22.00 typ..?
Sen somnade jag vid 23.00 typ haha, sjukt trött!
I dag så ska jag träffa Matilda, i kväll blir det träning också!

Eveline & Matilda
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0