Break

Ju tänkte jag berätta varför jag inte har skrivit på länge....

Jag har varit på Mallorca!! Bodde i staden Alcúdia på norra sida av Mallorca. Var där med familjen i en vecka. Solade och badade LOOOAADDSS och åt en massa god mat och läste mycket! Det var verkligen super härligt! Bara få komma bort från allting och kunna slappna av.
En dag åkte vi iväg till Drakgrottorna i Porto Cristo, som är de största grottorna på Mallorca. De var otroligt maffiga! Sedan åkte vi även vidare till en pärlfabrik och ett krukmakeri i staden Manacor. Men jag hade det verkligen underbart där!

Blev ändå inte så långt, faktiskt. Trodde att jag skulle skriva maasssoorr om när jag var där, men det finns inte så mycket att berätta...
Idag var det första dan i skolan! känns heeeel wierd... Men var bara där en timme, sedan gick jag till forum med Magda och Ylva, köpte 2 böcker, sedan gick jag och ylva hem till henne. Där tittade vi på 2 filmer och nästan ett glee avsnitt. Sedan stack vi till träningen. Där tränade jag och Lisa målvakt nästan hela träningen, och det var så jääääävla jobbigt!! Var helt slut! Men kul var det!

Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig. Imorgon blir det skola igen, fast vi ska typ ha klassdag och sedan spela brännboll i Nyckelviken. Sedan träning på kvällen igen. Nu ska jag försöka få min mamma att säga ja till att jag får följa med Tuva på Ulrik Munthers skivsigniering på torsdag! hhöhöhöhö.

PUSS på errrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0