Avatar

Just nu tittar jag på Avatar. Haha, Suuper bra ju!
Men jag och Elin hade det fett bra enligt mig! Vi var först i forum, jag köpte inget men Elin köpte lite saker.
Sen gick vi hem till mig och Jag och Elin spelade Black pos, FETT KUL!!
Efter det ville Elin fixa mitt hår och så, så då gjorde hon det sen var klockan halv 6 och hon skulle hem ♥
Sen åt jag middag och sen så spelade jag och Fredrik Black ops! :) ♥

ibland får man ju bjuuuda lite!
Chattar lite med Sofia nu, hon undra vilken profilbild hon skulle ha.

Den här snygga tyckte jag!
Men hon är alltid lika snygg!
I morgon så ska jag i alla fall träffa Emmy! Saaknar henne sååå!
Är faktiskt ganska måånga jag saknar!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0