Armband


Ingen bra bild men antar att ni kan gissa på ett ungefär hur det ser ut!
Fick det i alla fall av Hannah i Måndags tror jag det var? aa det var det! :) TACK så mycket Hannah ♥♥♥

Jaja, hur ska  jag börja!
Jo jag vaknade verkligen på rätt sida i dag, var sjukt glad när jag vakna vilket är ganska konstigt? eftersom det snart är skola, men i dag så ska jag och Mirre träffa Julia, det ska bli hur bra som helst!
Vi ska bland annat äta Sushi eller Thai mat! ♥ Gott!
Ska snart smsa Julia och kolla om hon är vaken hehe!
I kväll blir det match tror faktiskt att jag kommer kunna vara med, kanske till och med som utespelare??!
Happy face!
Tror inte ni bryr så  mycket menmen ska jogga lite hä hemma också, för att se haha!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0