VARFÖR

HOLA ! :D

förlorade matchen igår med 5-0 , och det var de såå inte vääärda !!!
idag har jag tittat på syrrans match och sedan dömde jag mina två första matcher !! det var pirrig ska jag säga er! men det gick faktiskt fett bra, och stålar fick man in,
träffade Julia där också som stöttade mig lite innan, TACK! ♥ älskar diig
sen idag har jag pluggat och har faktiskt nästan ingenting kvar, bara lite svenska och matte.
det är ju valborg idag, och jag och tuva hade tänkt att gå ner till nyckelviken och titta på den fina brasan där, men ingen av oss fick eller kan... :( så det blir väl att jag blir hemma ....
men jag hoppas att alla ni har en super valborg !!! ♥

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0