Tusen gånger starkare ska jag vara.

Läser ju den boken i skolan just nu eller tänkte börja läsa den nu i alla fall.
Fast kom på att jag borde göra klart frågorna innan jag fortsätter läsa eftersom det är en läxa. HAHA
guud vad det låter som om jag inte har något liv när jag säger att jag ska plugga nu.
Menmen jag tycker inte det är så tråkigt. Ska skriva nu sedan läsa.
Ska väl inte bli för sent i dag med tanke på tunering i morgon ♥
Jag saknar dig Malin♥
Jag saknar dig Vera♥
Jag saknar dig Linnea♥
Jag saknar massor♥

Har inte vart med Malin på evigheter och  det måste förbättras och Vera och Linnea har jag inte vart med på länge heller känns det som? Fast ser de varje dag i skolan dårå. Men har aldrig rast som de ♥
Jag älskar er alla 3 i alla fall ♥
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0