Träning x 2

Har kört 2 träningar i dag är verkligen helt slut!
Fick även macdonalds till mat. Goott vare!
Min dag har sett ut så här:
Jag och Mirre och Fredrik spelade fotboll sen gick jag och Mirre ner och kände hur varmt det var i vattnet.
Kan ju säga att det var kalt i alla fall. Sedan åt vi luch och efter det så solade jag och Mirre.
Underbart!
Sen kom Matilda och efter ett tag kom Eveline då gjorde vi inte så mycket snackade sedan gick vi för att köpa glass, åt Eveline dårå eftersom jag skulle på träning ;) Vet ni vem vi såg där?? Kenza. 
Sen åkte vi till forum mötte Issa där och vi gick upp till Nacka IP och där träffade vi Elvira och Lotta också så vi låg och snackade och körde liite fotboll sedan började träningen och vi körde en med F 96 :) och en med F 97 ♥
Vet ni vem jag såg på macdonalds?? Joo Markoolio (stavning) Ballt ballt x 2 ;)
 
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0