Toppen dag med en toppen Emmy

*hehe roolig rubrik.*
Innan lunchen må jag säga att skolan var ganska chill. Men efter lunch mest tråkig förutom i mitten av bild lektionen.....
Efter skolan så följde Elin och Hannah med mig för att vi skulle träna på lite fotbolls workout, som vi ska ha på idrottspasset i morgon som vi ska hålla. Sen gick Elin och Hannah och då kom Emmy.
Vi hade det hur braa som helst enligt mig!
Min svenska gick i alla fall åt helvete.. Haha :)
I morgon så ska jag träffa Matilda, har inte träffat henne på ett bra tag.
Ska i alla fall äta nu.
Bildlöst inlägg.. som vanligt dårå..
eller förestsen så kan jag ju lägga upp en bild på Emmy, för er som inte vet vem hon är? Hehe :)


Sööt som tusan! ♥
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0