Sömn.

Godmorgon!
Hade jätte svårt att sova i dag. Kan ha vart för att jag somnade framför filmen i går alltså tidigt.
I dag blir det match så det är bara att tagga!! Är vääldigt taggad fakrtiskt.
I dag kommer det inte hända så mycket. Match på dagen bara. Jätte dåligt när matcher är mitt på dagen tycker jag. Man hinner inte göra något innan eller efter. Juste nu kom jag på att Farmor och Farfar kommer och äter middag med oss i dag eller de kommer runt 4-5 skulle jag gissa.
Sen i morgon så ska jag vara med MALIN!! ♥

Guud vad jag älskar våren!
Har nog ändrat mig våren är min favori årstid, Så härligt när man känner att värmen börjar komma och man kan bada för första gången på mer än ett halv år typ.
Nu så ska jag äta frukost.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0