Ont i huvudet

*rubriken*
Chattar med Isabelle på facebook hon är elak men nu är jon snäll.....säger vi.
                 ♥
                 ♥♥
                 ♥♥♥
                 ♥♥♥♥
                 ♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥              
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
                 ♥♥♥♥♥
                 ♥♥♥♥
                 ♥♥♥
                 ♥♥
                 ♥

har ingen blogg att läsa känns det som så tipsa miG ! ♥
Orkar egentligen inte blogga men gör det ändå för att ni ska få något tråkigt att läsa haha...
Men jag spelar också ett spel på spela.se hahah. nolifer!
ByeBye!
Jo föresten
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
isabelle
om ni undrar varför jag skrev hennes namn så är det för att hon gillar när man nämner hennes namn i bloggar ♥
Kram Lisa
Typ allt ointressant jag hade att säga.
eller juste jag tittar på mästarnas mästare ♥

Kommentarer
Postat av: issa

men Lisa det va ju inte så jag menade...:( <3333

jag menade att jag blir glad att du säger Isabelle, att du har mig som kompis. Och det gör mig glad, att du är med mig, att du bryr dig om mig...och sånt..<3 att du nämnar mitt namn det va typ så jag menade XD <3

aja, snackar om det sen puss :* <3

2011-04-17 @ 20:41:26
URL: http://Lisaärenfiskorv.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0