När du går åt höger går jag åt vänster så skiljs vi åt.

rubriken är tyyp raandom. Haha (a)
Men i dag var det en vanlig skoldag antar jag eller klassen blev utskickade från bilden.....♥
Har pluggat till Engelska förhöret på Fredag. Som vanligt.
Ska ta pass i dag också. Blir aldrig bra på pass.
I morgon slutar jag tidigt och då så ska jag vara med Felicia.
Men på Fredag blir det inte Isbelle för hon kunde inte.
Men nu så ska jag fortsätta träna på glosorna.
Jag har börjat med en ny sak efter varje bild jag lägger upp finns en länk. Kommer ha olika länkar för varje bild.♥

http://www.GraffitiGen.com/ - Graffiti Creator
Nu kom pappa hem och vi åker
Puss Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0