myys i soffan

helluu
just nu sitter jag i soffan och myser framför tv:n.
tittar på typ "inför eurovision song contest" med mamma och pappa, höhö (a)
har tittat på det sen jag var liten, så varför sluta nu?!
glömde att säga att jag hade studiedag idag! ni kanske tyckte jag var jättekonstig som var hos ylva och gjorde en massa konstiga saker, haha!
så imorgon började skolan, känns lite skumt :3
men får träffa en massa underbara personer.
och min rygga är mycket bättre! den började förbättra sig vid typ tre så jag kan röra mig ganska bra faktiskt. men det gör fortfarande ont .. får ta det chill i skolan imorgon iaf.
har SO-prov imorgon oxå, PIRRIGT! efter skolan blir det plugg till svenska presentationen... suck
snart ska jag nog sova

PUSS PÅ ER


trööööööööööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0