min veecka

okej, nu tänker jag gå igenom hela min vecka som jag inte har bloggat om i kortversion! vet inte om ni pallar läsa, men ändå!

söndag,
jag åkte hem från landet, spelade match (förlust med 1-0, inte rättvist) sedan låg jag deckad i sängen och sov med en förbannad huvudvärk.

måndag,
skulle ha varit med underbaraste Lisa, men blev sjuuuuk! hade fortfarande huvudvärk och mådde inte bra. Den dagen tittade jag på film. höhö. ingen träning heller....

tisdag,
träffade Tuva och Ylva och vi hade det super! tog en massa bilderoch flummade sönder på min balkong... så jävla kuul! gick sedan till forum och köpte stumpor m.m.... sedan kansliet och köpte domartröja och ny järla tröja och sedan träffade jag Lisa och Issa på IP och var med dom. Myyyyys

onsdag, träffade ju Lisa idag istället och vi hade det verkligen så jävla sooft ! ♥

nu har jag neeestan pluggat klart, men pallar inte mer ändå. nu blire faceboook!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0