Min påsk

Nu ska jag ta och berätta om i går.
Vi kom till mormor vid 2 okej jag ska vara ärlig vi kom 14.15, höll också på att missa tåget, hehe, snabb chey!
När vi var hos mormo så fikade vi först och sen så började vi leta påsk ägg. Mormor hade inte lagt de på dom lättaste ställena. När jag och Filip inte hade hittat vårt påsk ägg s frågade vi mormor var de låg. Till Filip sa hon nära växt huset och hon sa detsamma till mig, tror ni mitt låg där? NEJ ;) Haha, för mormor kom på att hon hade sagt fel till mig. Sen så sa hon, a men den ligger längst hus väggen, jag tittar någa där och får även hjälp av min moster, haha, men där låg den inte heller, och då kommer mormor på var hon la den, och då så hittade jag den haha.Men efter det så badade alla barnen förutom Fredrik, Jag hoppade i 3 ggr. STARKT av mig!
Sen efter det så målade vi påsk ägg.

Måste ju ändå erkänna att det var kallt.

Påsk ägget av mamma och pappa.
Fick 3 påsk ägg toltalt :) 1 av farmor och farfar och 1 av mormor och Lars.
Påskägget av farmor och farfar såg ni bild på i förra inlägget.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0