Lisa's helg!

Förlåtförlåt för tråkiga inlägg i helgen och få inlägg i helgen. Berättar om helgen nu.
Lördag: Matcherna var då jag bloggade på kvällen kom gästerna var jätte trött men det var kul att de kom. De gick vid typ 11. Gick och la mig typ då.
Söndag: Upptidigt, spela 2 matcher första matchen 2-1 till dom :/. Nästa match 1-0 INTE RÄTTVIST!!!!!!!! Var fett sur då hahahaha. Mormor kom och vi fikade jag Mirre och Fredrik körde fotboll sen när mormor gick så åkte vi till forum köpte ett par converse till mig och Mirre och ett par skor till Fredrik.
Sen köte Mirre en klänning och jag ett par chinos!
Mina första CONVERSE !!! :) Älskar dom!
Men nu så ska jag äta förätt??
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0