Låångt Inlägg, men intressant

Hej hoppsan!
Som vanligt börjar jag mina inlägg med ett tööntigt Hej, haha.
Men nu så ska jag berätta om dagen.
Jag och Elin möttes i Sickla hon köpte ett par shorts och en tröja sen inge mer tror jag, hehe. Inte så bra minne vett ni ;) MEn jag köpte i alla fall ett linne som jag gillar. Ska användas i morgon tror jag...
Har ilandsproblem, vet ine om jag ska ha shorts i morgon eller ej, haha. ojj stort problem.
När vi vart i Sicka så träffade vi Elvira och Hannah hemmahos Elin, där åt vi även mat. Efter maten körde vi lite fotbolls workout, för så flitiga är vi. haha neej. Men det är för vårt gymnastik pass vi ska ha på Torsdag för klassen. Det var faan pinsamt att bara stå där vid Elins trädgård och köra hur faan ska det bli när vikör för hela klassen?! Haha jaa duu.
Men sen så tog vi med oss fika och gick up på Hammarby backen. Jag kan säga dig att det inte var lätt! Jobbigt som attans. och varmt! Känns jus om sommar. Vill kunna BBBAAADDDA!!
Efter det så cyklade jag hem och pluggade lite Svenska, sen så stack jag i väg på träning, den var faktiskt kul :)
Fick veta på träningen att SOOOFIIIA ska spela i mitt och Malins lag i sanktan. Tummen upp för det!
Efter träningen så har jag pluggat matte och hunnit ta en tallrik yoghurt.
Men nu så ska jag gå och lägga mig. Brukar faktiskt gå och lägga mig runt 10 på vardagar haha ;) <3
ooohh faan det är skola. Min syster har studiedag, eller nåt sånt... what ever hon är i alla fall ledig.
Tack Elvira, Hannah och Elin för en toppen dag!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0