Jessica & Elin ♥

Hejsan hoppsan!
Skoldagen i dag var väl....såådär. Lång dag, like every tuesday.
Men efter skolan så åkte jag buss hem med, Lisa H, Jessica H, Jessica H, Sofia, Vera, Felicia och Elin♥
Jag Elin och Jessica Hå åkte till Nacka station och köpte jordgubbar. Sen gick vi hem till Elin åt jordgubbar och mellis. Där satt vi och snackade också. Men efter det så satte vi och Elins brorsa upp deras studsmatta.  Sen så hoppade vi ett tag. Gic in eftersom det blev lite kalt, då satt vi och snackade, sen så gick jag hem. Då hade det
börjat regna också. Nu är jag i alla fall hemma, efter en toppen eftermiddag ♥ 
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Jessica Håkansson<3

Hihi japp efter en toppen dag, hade superkul! <3

Till båda: Super gullig header! :) <3

2011-04-26 @ 20:30:55
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0