Isabelle stod för förra inlägget

Bara satt ni vet. Och Nej det brukar inte skriva bajs.  Haha.
I dag så ska jag i alla fall hem till Matilda är där 1 timme eller 2 sen så åker jag på träning från klockan 18.00-20.00 Först vanlig träning sedan målvaktsträning ♥
Det bliir Naajss! Fast skulle ha målvaktsträningen innan våran vanliga träning.
I morgon kommer updatering vara väldigt dålig.
I morgon så ska jag upp 06.00 eftersom jag ska ta en buss som går 06.59 eller 07.00 det bror på vilken buss station jag går till, haha ;) ♥. Ska nämlingen vara på Boo-vallen klockan 08.30. Ska spela utomhus DM med 12 pers. 1 avbytare alltså bara att jobba på! Ska i alla fall bli awesome. Vi möter 2 stycken lag. Vii ska bara gå vidare!!! Sen när vi har spelat matcherna så åker vi till skolan och har en vanlig dag i skolan, med en kort rast som man inte hinner blogga på (30min), efter skolan så åker jag till Älta IP för att spela match där. alltså en fotbollsdag. Huur bra dag som helst tycker jag att det ser ut som. Det är faktiskt så att jag spela fotboll med häärliga tjejjer också ♥

bjuuuder jag på.oj vad det ser ut som jag är svart under ögonen..
Men nu så ska jag göra matte och spanska sen så åer jag till skolan och möter matilda.
Det här kan bli sista inlägget på 24 timmar. Haha. Får se om jag orkar blogga när jag kommer hem.
Kisses from Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0