''I sommar ska jag bada''

Vet ni. Jag tror att jag ska bada på påskdagen om jag vågar och det inte är för kalt.
Men nu så kan jag berätta lite nogrannare om i dag.
Vakna, Åt frukost, städade fast hann inte klart.
Sedan åkte jag och Pappa och vår granne som skulle spela med oss( :) ) upp till nacka IP för samling.
Åkte i väg till Ensked IP och spelade matchen där. Stod i mål en halvlek och spelade ute 1 halvlek.
Kom hem åt Lunch och målade ett ägg. hahaha. liite tidig dårå ;) Men det är bara så att vi kan ha det fint med påsk pynt hemma. Sedan loggade jag in på datan såg att Linnea var inne och började chatta med henne då vi bestämdes för att träffas. Vi köpte en varsin twister och sedan en marbou, och nej inte alls tjocka var vi. haha.
Men vi gick runt i ektorp lite och snackade sedan åkte jag hem hjälpte pappa med kvistar. Sedan åt middag och tittar på TV nu. Ska titta på 27 dresses tror jag.
Hoppas du orkade läsa allt.
Kanske lite K inlägg dårå.

Förra helgen.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0