Hair

Ko nyss hem från matchen. Men tänkte berätta om dagen nu.
Först åkte jag i väg på träning vi var 3 stycken tjejer där haha. Men det var kul. Jag, Evline och Ylva var de som var där.
Åkte hem åt mat bytte strumpor och fixa vattenflaska sedan åkte jag till Nacka IP. Där jag fick skjus av Elin.
Vi åkte mot matchen. När vi var framme visade det sig att vi hade tagir fel på tiden så matchen var senare. Men det gjorde ju ändå inget. Vi förlorade med 1-0 i tillägstid. inte kul! Var hur sur som helst!!
Dom körde så ootroligt fult. Dom svor också sa fitthoror till oss och annat skit. ähh fiifaan vad sur jag var. Sedan när det hade vunnit var de ju så bra vinnare och spotta en tjej i vårt lag i nacken. Har någ aldrig vart så sur efter en match. Vi låg på deras plan halva nästan hela matchen också.......
Men nu så har jag i alla fall duschat och ätit mat. Snart så ska vi ta tåget till Slussen och sedan tunnelbanan till T-centralen och sedan gå någon stans för att se musikalen hair.
 Så i dag har jag inte hunnit göra läxa så jag antar att jag får göra den i morgon istället och städa rummet.
Jaaa vilken rolig dag...
Ha en bra dag !
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0