Glad påsk!

Otroligt härlig dag det är i dag.
Än så länge har jag letat påsk ägg med Mirre och Fredrik. Hitta mitt först awesoome! Mirre hittade sitt sist. Haha
Men sen så spelade jag Mirre och Fredrik godsi poker, haha , vi satsar godis i stället för marker ;)
Sen så solade jag och Mirre en stund och nu sitter jag och Mirre med datan.
Jag tror att jag och Mirre ska åka snart eller så åker vi med resten av familjen till mormor ♥
Vi ska vara hos mormor vid 2. Men hos mormor så ska vi måla påsk ägg och jag och Mirre ska kanske bada eller jag vill i alla fall.

Nu tänkte jag berätta lite snabbt om går dagen. Vi gick upp runt 06.30 eller aa Mirre hoppade på mig då..
Så då gick vi upp bytte om och sedan åkte vi. Vi kom 40 minuter innan Boda borg öppnade, men vi fick typ gå in 10 minuter innan de egentligen skulle öppna ;) Jag, Julia och Mirre köre tillsammans vi klarade 17/21 banor. GRYMT!

Jag har haft med Mirre's namn 9 ggr bara nu eller aa nu blir det 10. Haha det var hon som ville att jag skulle skriva det 5 ggr. Men grymare är jag.
HA EN TOPPEN PÅSK ALLIHOPPA!






Lite påsk känsla i bloggen.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0