Fotboll var dagen

Hejsan!
I dag har vart en låång men awesoome dag! Så tänkte berätta om dagen.
Vid 11.30 så möttes jag och Issa vid forum gick runt där i ca 2 timmar.Sen gick vi hem till mig och åt. På vägen hem till mig så tog vi massor av fina foton som ni kommer få se någon annan dag orkar inte ladda upp dom just nu. Sen så gick vi till forum för att hämta en fotboll av Albin, Oscar och Ken typ. Men när vi kom till forum och såg de så var de typ måånga där haha. Men jag och Issa köpte varsin glass och sedan så gick vi till Järla skola okej jag erkänner vi var lata och tog bussen. Så där spelade vi fotboll. Efter ett tag kom Oscar, Ken och Albin och vi körde med dom. Sen så skulle de gå och jag och Issa gick till Nacka IP och tänkte spela lite fotboll där. Där mötte vi Malin, så då var vi där med henne och mest satt och snackade. Men sen så såg vi att några tjejer satt och snackade på andra sidan plan och det liknade verkligen Linnea och Emmy tycket jag så Issa ropade på dom men de reagerade typ inte ens. Hahaha. Men sen så smsade jag Linnea och så visade de sig att det var dom och en till tjej som heter Sara. Då satt alla vi och snackade ett tag sen så började jag och Issa köra fotboll med några killar, typ de vi kört fotboll med från början och 2 till. Men sen så satte vi oss och snackade med dom och då gick Malin. Så var jag och Issa kvar typ 20 minuter till. Sen gick vi hem till mig Issa hämtade sina saker och sedan så gick hon. Altså har det vart en toppen dag! Med awessome personer!
Nu är jag hemma ochär helt slut!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0