Elisabeth och Matilda

Jag är inne tillräkligt mycket på blogg.se tror jag...
eftersom när jag skulle skriva in google.se så råkade jag skriva blogg.se fail av mig!
Väntar på att Matilda ska ringa eller att hon och Lisen ska knacka på dörren. Tror jag kan engelskan ganska bra.
Hoppas på bra resultat i alla fall. Älskar Torsdagar slutar ju tidigt så otroligt hääärligt! På något sätt är jag glad men något sätt också besviken. Men vet inte vad jag är besviken på?? Konstig
Matilda ringde nu hon och Lisen skulle hoppa på en buss nu. Jag har bestämt at vi ska äts mellis på trädgården eller gå någon annan stans. Hinner tyvärr bara vara med de i 1 timme elller 2 för seda har jag träning ♥
Kan inte fatta det i morgon är det PÅÅSKLOOV!!!
Ska ringa Issa nu.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0