aj äm rili sårri

Jag är verkigen jätteledsen att jag inte har bloggat på superlänge !!! Varför, är för att jag helt enkelt inte har varit inne på en data med internet den jag bloggade sist! 

Jag hade en underbar påsk, med lite godis och mycket myys
i söndags var jag ute på farmors land och träffade henne, kusin, morbror och fler från släkten. Jag fick 2 t-shirts, två linnen och en kofta av henne, NAJS!
Igår var det middag hemma hos oss med släkten på mammas sida, kusin, mormor och morfar och fler. Det var myysigt,
vääldans mysigt tycker jag
efter gick jag på träningen, och träffade ne massa underbara personer :D har saaaaknat dom mycket <3
men så oturlig man är så STRÄCKER jag min typ rygg-rump-muskel, och det gjorde så jäääääävla ont! ar fortfarande ganska ont, så känner mig lite som en gammal gumma ... eftersom jag inte kan göra allt ....
och btw, är hos ylva nu, hon är bääääst :) (hon snodde min data.,,,,)
men som sagt är hos ylva nu och vi pluggarrrrr , höhöhö , SO :3
och visst är vi fina på bilden?! xD (ylva valde den)
magda skulle oxå ha varit med men hon kunde inte
nu ska väl vi typ fortsätta,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0