a hard day

HOLA

idag var ju första skoldagen för mig efter lovet!
hade först spanska - började med presentationer om en själv.
sen musik - chiiiiiiill
so - HISTORIA-PROOOOV, dooooooog, men jag tror att det gick bra. :D
Idrott - min gympa lärare, Biffen, har fått en lite flicka så vi hde inte utegympa som vi skulle ha haft, så vi dansade ist. det var superkul! Afrikansk-dans, man hoppar omkring och är glad, HÄRLIGT!
lunch - fiskpinnar. ♥
Kör - chilla med lina en massa ♥
Engelska - ska börja med ett nytt bok-arbete,

det var min dag idag , sen efter skolan dansade Linnea för mig, ylva och Magda, det var myysigt ♥
sen gick jag, Magda och Linnea sedan gick de till bussen och jag hem.
sedan dess har jag pluggat till min svenska-presentation jag ska ha imorgon. PIRR

nu ska jag nog öva några ggr till, sen tror jag jag kan det! :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0