*vrf ha rubrik*

Hej :D

Har precis duschat efter träningen. Hade det skiitkul !! :D jag och elin var fan bäst 1-mot-1, men blev såå himla trött :P

Lisa mådde inte bra och var tvungen att gå :(( KRYA GMN ♥

nu sitter jag här med turban på huvet och alla vill typ skypa med mejj ... inte rätt tillfälle :P


förresten i måndags träffa jag Amanda ! :D har inte sett henne sen dalecarlia. det var precis efter orkestern så jag gick ju och bar på min flöjt och
hon: vad är det där,
jag: en flöjt,
hon: fett coolt ju,
jag: haha aa *ironi*,
hon: jag e seriös ,
jag: :OOO vaa ?? :S
fatta förvånad jag blev ,, jag trodde att dom flesta tkr att dete typ töntigt XD

men har spanskaglosförhör imorgon ,,  det måste gå bra ,, så måste plugga nu ;)

harre bäst

PUSS



bild från dagen med melle ♥

Kommentarer
Postat av: liååååra <3

kkol bild!! :=D <3

2010-09-24 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0