Tjabaaa!

Är dålig på att updatera men jag har faktiskt vara grym på att göra läxa i dag! :)

I dag slutade jag vid 11 för vi hade halv studie dag så det var najsss! <333
Men sen drog jag elin och hannah till sickla och käka på mckedonken !
Sen gick vi hem till elin gjorde lite läxor fick inte så mycket gjort men ändå !
Sen så gick vi och hämtade hannahs lillabror och sen när vi hade lämnat honom hos hannah gick vi till tandläkaren för elin skulle fixa sin tandställning då satt jag och hannah utanför och gjorde lite spanska.
Vi åkte hem till hannah och gjorde vår SO läxa som ska vara klar i morgon vi fick den i dag.
Sen skulle jag och Hannah för söka lyssna på elev cv som vår lärare säger fast hon menar elev cd haha.
Men vi sate på skivan och då märker vi att hon har gett oss fel cd !! Haha! FAIL!

Sen behövde jag gå hem och träna på lite mer spanska jag vet vi har grymt mycket spanska!! '-.-
Men nu är jag hemma och ska vara lite sosial med farmor och farfar.

Häär har jag verkligen inte mycket bilder men man får väl ta vad man har ! <33
Kände att jag inte fastnade på bilden.

Snyggg ! ;)

Me llamo Lisa.

För ca 1-2 år sen eller kanske 1,5 år sen ! ;) ♥
(Det känns i alla fall som jätte länge sen..)

Tack för den fina bilden du hade gjort Main ! <333 Puss på dig!

Hejdå nu måste jag vara sosial som sagt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0