No'n är av klarad!

Japp !

Dags att berätta om dagen.
Vi orienterade som sagt blev inte alls som vi hade tänkt men i alla fall.
Jag, Issa, Jennie, Thea och Natalia orieterade tsm ^^
Thea och Natalia går i scen klassen ^^ Så egentligen hade dom gått ut 20 minuter innan oss.
Men vi började att gå med dom när vi skulle leta efter 2.an :)
Det var en grymt kul dag (för att vara orientering.)
Dom 5 första gick hyfsat snabbt att hitta men när vi skulle leta efter 6.an så tog det säker 40-50 minuter att hitta den  om inte mer!
Men vi kanske inte var jätte bra orienterare heller eftersom vi tog lite kort under vägen.
När vi hittade 6.an så ringde vår lärare och sa att vi var tvungna att gå till baks.
Men vi kom ''bara'' 20 minuter försent typ men Thea och Natalia kom typ 40 minuter försent... ;)
Men vi kom i alla fall 3.a  in i mål :D (GRYM KLASS!)
Killarna kanske kom 5 minuter efter oss haha, dom hade oxå hittat 6 stycken kontroller.
Ska ta och titta på Tv... om vi inte tittar på Idol! Tycker I dol är grymt tråkigt när alla sjunger så bra Haha elakt ;)
Men det är ganska så kul att titta på när dom sjunger dålit Mohaha!

Hoppas alla haft en bra dag för det har jag!
(Köper mina saker i morgon men vet i alla fall vad jag ska ha!)
PUss♥

Otroligt COOLA tjejer innan en bio! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0