läxor

HEJ :D

just nu sitter jag och pluggar , fick idag reda på att jag har spanskaprov på måndag .... -.- sen har jag matte oxå .. -.- och spanskaglosor ... -.- HATA LÄXOR! men jag e faktiskt klar med musikteorin :D
jag tkr att det gick ganska bra på the 'unittest', som vår lärare kallar det, idag :D hoppas jag får alla rätt (a)
flöjten gick oxå bra , och orkestern :D fick lite nya låtar och så ;) min flöjtlärare e typ borta nästa måndag så ska kanske ha lektion nästa onsdag på lunchen ist ... men vi får se hur det blir .. XD ♥

Har du haft en bra dag ??

PUSS ♥



Bild från i sommras på tuviluvisen ♥ minnen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, det är jag på bilden C:fett stolt :P

2010-09-20 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0