JAG

TJABBATJENARÄÄÄÄ!! :D

såg att lisa hade skrivit lite om sig sjäälv , så då gör jag oxå det ! :D ♥

Mitt namn e malin ,, jag älskar fotboll och musik :D
spelar i bästaste laget Järla if (precis som lisa) :P ♥
Jag har haft bloggar tidigare men har ingen kvar. så nu har jag och lisa skaffat en och jag ska försöka skriva så ofta jag kan :D
Sjunger mkt ,, typ hela tiden .. har nästan alltid en låt på hjärnan som jag går runt och sjunger på.
så musik och fotboll är en stor och viktig del i mitt liv ,, precis som mina underbara kompisar ♥
Försöker göra något med kompisar så ofta som jag har tid ♥

så det var lite om mejj , fråga om ni undrar någe !! :D

puss


jag , vt-2010


Jag just nu XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0