Hehe lat som man är har man kopierat texten från min andra blogg ;) ♥

Men japp jag var med Niklas Eve och Elin som sagt :) ♥
Vi gick sen och spelade Fotboll och där mötte vi nåra noll nollor fast Niklas var ju i deras lag dårå :)
Fast en av dom var värsta köttaren ! Fifan !

I dag förlorade vi mot Ekliden med 1-0 -.- Dom gjorde mål när det var 2 minuter kvar så det kändes lite sisådär :/
Men imorgon ska vi allt ta och vinna mot gubbängen !!!! ^^
Fast vi har samling klockan 8 så jag borde väl gå upp vid sådär kvart över 6 och det kan jag säga inte är kul!!! -.-

Japp men har gjort lite läxa eftersom vi har missat några lektioner men inte så mycket vi missade bara 2 lektioner faktiskt i morgon kommer det väl bli något liknande vi kommer missa 1 fotbolls lektion i morgon och 1 svenska lektion tror jag men kanske en lektion till ;) Fast det är riktigt irreterande att vi missar svenska som jag har lättast för ! :P

Ska titta på biggest loser Sverige snart.

Hoppas alla har en bra dag för det har jag haft förrutom att jag var tvungen att göra läxa dårå ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0