det här är en random rubrik

HEJ ! :D

idag spelade jag match mot Enskede. vi förlorade med 2-0 ... -.- FAn vad jag var trött efteråt .... det var 98:or och när dom skulle tacka sa dom : vi enskedes 98:or tackar järla och domaren osv. men va FAN , måste ni påpeka det , vi visste det redan ... -.-
hahah !! jag gjorde en lite busig sak , jag fällde en spelare och sen 'ramlade' jag oxå och domarn : spela vidare , jag: YES ! upp igen och tar tillbaka bollen :D så bäst att domarn inte såg någe , men tjejen jag fällde blev SKIITSUR på mejj efter det ... *hihi*
sen efter stanna jag, elvira, jenni och elin kvar och tittade på det andra laget som spelade direkt efter mot boo. vi köpte toast och dom köpte typ någon slags kaka ...  träffa mirre och ylva där oxå. men JÄRLA vinner med 4-2 !! :D YIPPIIEEE ! :D dom spela gryymt :D

nu har jag varit hemma , duschat , ätit , övat piano hos mormor , pluggat lite kemi och chillat ;) ♥ ska nog typ chilla vidare nu :D måste igenkligen öva på flöjten, plugga mer kemi och till spanskaprovet men pallar inte.



fina elvira♥



Jennis och elins kaka :D typ daimpaj lr någe ... :S ;) ♥



elvira ♥



elin ♥ vääldigt överexponerad jag vet XD 



ELIN ♥ 





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0