dagen

tjenareeeeee alla ;)

Jag har precis damsugat klart ,, fan vad det e tråkigt asså !! men men vad gör man inte för pengar ;)

Idag på musiken fick vi en ny låt. Because av Beatles. Ganska najsig låt faktiskt !

sen hade vi spanska -.- öva typ bara inför provet ..

sen bild , vi skulle göra en massa konstiga saker , men det roligaste , svårast och (som jag tyckte) fick bäst resultat var när man skulle teckna ett ansikte ... MED FEL HAND o.O tog tyvärr ingen bild men ska försöka att komma ihåg att göra det till nästa bildlektion ;) 
 
sen lunch

sen NO , fick gör någon slags *dramasketch* om vad som var en blandning/lösning. och sen lick vi lääxa ... -.-

sen Idrott  , vi gick typ igenom en massa om orientering , ska ha någon tävling om 2 veckor ... :S

sen SLUT ! :D kl 1400 ;)

efter plugget stack jag , ylva , filippa , fanny , melle , jenny , azzi , malin , magda , astrid och offe till forum :D jag var inte där så länge ;)

hehe , lite konstigt inlägg , men har inge att göra ;)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0